Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026

ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ...

 ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ...

Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας μετά από 11 χρόνια της διοίκησης Βρεττάκου  διανύει την χειρότερη περίοδο της ιστορίας του. Η πόλη βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη.

Η διοίκηση του Δήμου είναι βυθισμένη στην ανευθυνότητα! Ο Χρ. Βρεττάκος αδιαφορεί και δεν νοιάζεται για την πόλη. Υποτιμά του δημότες θεωρώντας ότι η επιτυχημένη συνταγή, την οποία χρησιμοποίησε και στις προηγούμενες εκλογές να «πουλάει λιπάσματα», φτάνει για να παραμείνει στη διοίκηση του δήμου.

Ζαλισμένος από την καρέκλα της εξουσίας, περιορίζεται σε «συνδικαλιστικού τύπου» λογύδρια στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, κολακεύοντας τα αυτιά των χειροκροτητών του, αδιαφορώντας για  τις προτάσεις, τα αιτήματα, την κριτική των δημοτικών συμβούλων.

Στη διάρκεια της θητείας έχει επιδοθεί σε μια ανελέητη τσιμεντοποίηση της πόλης, κατασκευάζοντας πλατείες από μπετόν, αγνοώντας τις λέξεις κλιματική αλλαγή, βιωσιμότητα, πράσινο!

Η καθημερινότητα στην πόλη είναι δυσβάσταχτη. Σκουπίδια παντού, οι κάδοι είναι βρώμικοι και άπλυτοι, τα ογκώδη αντικείμενα παραμένουν για μέρες στις γειτονιές, τα πεζοδρόμια με επικίνδυνες λακκούβες…

Η πόλη δύο φορές έγινε περίγελος σε κεντρικά δελτία ειδήσεων για τη μικρή χωματερή τα όρια της πόλης και για την παγκόσμια πατέντα να κυκλοφορεί λεωφορείο της δημοτικής συγκοινωνίας με χαρτόνι αντί για πόρτα.

Η πραγματικότητα είναι σκληρή. Οι πολίτες πληρώνουν για υπηρεσίες που δεν διασφαλίζουν την καθαριότητα, αλλά επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής.

 Την ίδια στιγμή, ο δήμαρχος αυξάνει τα δημοτικά τέλη για να ξεχρεώσει τον ήδη υπερχρεωμένο Δήμο μιας και οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές εκτοξεύτηκαν κατά 2 εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 3,7 εκατ. €, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα είναι οριακά, αν συνυπολογιστεί ότι ο Δήμος πρέπει να κρατά σταθερά στο ταμείο τα χρήματα δύο μισθοδοσιών.

Κάθε μέρα που περνά, η διοίκηση του κ. Βρεττάκου αποδεικνύει την ανεπάρκεια και την αδυναμία της να αντιμετωπίσει τα πραγματικά προβλήματα της πόλης.