Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Όταν το ράσο γίνεται "προεκλογικό φυλλάδιο"!
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Δεν διώκεται η αγωνία μιας πόλης!
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΜΑ, Επικεφαλής της Παράταξης «Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια»
Χρήστος Βρεττάκος: Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις...+ ένα Σταγονίσιο σχόλιο
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
Ληγμένα ή « τυπογραφικό λάθος;» (!)
Σοβαρά ερωτήματα, προκύπτουν για τα σάντουιτς που διανεμήθηκαν στο Summer Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας.Όπως καταγγέλλει ο επικεφαλής της παράταξης «Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια», Παντελής Καμάς «με ιδιαίτερη ανησυχία πληροφορηθήκαμε ότι κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Καλοκαιρινού Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, σήμερα 17 Ιουνίου 2026, διανεμήθηκαν στα παιδιά σάντουιτς τα οποία έφεραν ως αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης την 21η Μαΐου 2026.
- Η σύμβαση του αναδόχου.
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της προμήθειας.
- Τα πιστοποιητικά καταλληλότητας και ασφάλειας των προϊόντων.
- Οι διαδικασίες ελέγχου που ακολουθήθηκαν πριν από τη διανομή.
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026
Οι γονείς ζητούν απαντήσεις!
Σοβαρά ερωτήματα για τα σάντουιτς που διανεμήθηκαν στο Summer Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας
- Η σύμβαση του αναδόχου.
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της προμήθειας.
- Τα πιστοποιητικά καταλληλότητας και ασφάλειας των προϊόντων.
- Οι διαδικασίες ελέγχου που ακολουθήθηκαν πριν από τη διανομή.
Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026
Ανοιχτές συγκεντρώσεις στις γειτονιές μας
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026
Απίστευτο 2! Η δημοτική αρχή “πανηγυρίζει” για το αυτονόητο!
![]() |
Σήμερα βάφτισε το κρέας ψάρι! Ονόμασε το βάψιμο των γηπέδων στο πάρκο Πρεσόφ "ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ" και "πανηγυρίζει". επειδή έκανε το αυτονόητο!
Δηλαδή, έβαψε με αντι-ολιστικό χρώμα, υποθέτουμε, τα γήπεδα στο εγκαταλελειμμένο πάρκο. Μάλιστα την ενέργεια της την απέδωσε σε ανταπόκριση αιτημάτων παιδιών και άλλων!
- Ευθύνη για τον συνεχή έλεγχο, την επισκευή ζημιών (φθορών), τον καθαρισμό και την αναβάθμιση των υπαίθριων και κλειστών δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων.
- Εφαρμογή των κανονισμών πυρασφάλειας, υγιεινής και στατικής επάρκειας. Ο δήμος μεριμνά για την έκδοση των προβλεπόμενων πιστοποιητικών και αδειών λειτουργίας (έπειτα από ελέγχους των αρμόδιων επιτροπών) για την προστασία αθλητών και θεατών.
- Κατάρτιση Κανονισμού Λειτουργίας και έγκριση προγραμμάτων χρήσης για τα τοπικά σωματεία, τους δημότες και τα σχολεία.
- Οργάνωση προγραμμάτων "Άθλησης για Όλους",
- Στήριξη τοπικών ερασιτεχνικών σωματείων, διοργάνωση τοπικών αγώνων και
- Διευκόλυνση πρόσβασης σε ευπαθείς ομάδες
Παρακάτω το έγγραφο:
<ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ» ΤΟΥ ΠΡΕΣΣΟΦ
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026
Απίστευτο! Η δημοτική αρχή “πανηγυρίζει” για το αυτονόητο!
Η δημοτική αρχή Κερατσινίου - Δραπετσώνας "πανηγυρίζει" για το αυτονόητο!
- Συστηματική αποκομιδή οικιακών απορριμμάτων και ορθολογική διαχείριση του στόλου.
- Καθημερινός καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων, οδών και πλατειών.
- Ανάπτυξη της ανακύκλωσης και εφαρμογή προγραμμάτων διαλογής στην πηγή.
- Οργανωμένη συλλογή ογκωδών αντικειμένων και ηλεκτρικών συσκευών.
- Απομάκρυνση φυτικών υπολειμμάτων και προϊόντων κατεδαφίσεων (μπάζα).
- Συστηματικό πλύσιμο και απολύμανση των κάδων.
Σάββατο 6 Ιουνίου 2026
«Κοτσαμπάσηδες» διοικούν την πόλη!
«Κοτσαμπάσηδες» διοικούν την πόλη!
Τέλος στο "δωρεάν" ρεύμα: Συγκεκριμένα καταστήματα του Δήμου δεν πλήρωναν ρεύμα επί χρόνια.
Ο κ. Βρεττάκος, ενώ αύξησε τα δημοτικά τέλη, χάριζει ρεύμα και νερό!
Η "άγνοια" της διοίκησης δεν είναι δικαιολογία, είναι πολιτική ανεπάρκεια.
Δυστυχώς, αυτή δημοτική αρχή κάθε μέρα μας εκπλήσσει!
Τελευταίο της κατόρθωμα η αποκάλυψη από τον κ. Καμά ότι δημοτικά ακίνητα που μισθώνονται μέσω του ΚΔΒΜΙΙ δεν έχουν πληρώσει ποτέ ηλεκτρικό ρεύμα, επιβαρύνοντας το δημόσιο ταμείο.
Δηλαδή η δημοτική αρχή του Βρεττάκου χάριζε τα χρήματα για ηλεκτρικό ρεύμα στους ιδιοκτήτες τους! .
Παράλληλα ο ίδιος άνθρωπος αύξησε τα δημοτικά τέλη, ώστε να τα βγάλει πέρα ο δήμος και βεβαίως να πληρώνει τον λογαριασμό των καταστημάτων.
Βέβαια, κατά την προσφιλή του τακτική, και χωρίς να κοκκινίζει, δήλωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ότι δεν γνώριζε!
Ο. κ. Βρεττάκος ξεχνάει ότι είναι δήμαρχος 12 χρόνια, και το ελάχιστο που θα έπρεπε να κάνει ήταν να απομακρύνει από τις θέσεις τους όλους αυτούς που συμμετείχαν σ’ αυτό το «πάρτι», να τους καταλογίσει τα χρήματα που χάθηκαν από τα ταμεία του δήμου και να τους παραπέμψει στη δικαιοσύνη. Γιατί δεν το έκανε; Μήπως γνώριζε και ο ίδιος τι γινόταν στο αμαρτωλό ΚΔΒΜΙΙ 12 χρόνια και γι΄αυτό, για άλλη μια φορά, σφυρίζει αδιάφορα;
Η κακοδιαχείριση της Δημοτικής Περιουσίας, από ανθρώπους «άσχετους», οι οποίοι εισπράττουν κανονικά τους παχυλούς μισθούς τους, δεν μπορεί να συνεχιστεί! Δεν μπορεί να γίνονται κατασχέσεις χρημάτων από απλούς πολίτες και οι ίδιοι να απολαμβάνουν τα προνόμια που τους παραχώρησε ο κ Βρεττάκος!
Πέρα όμως από τον κ. Βρεττάκο η ευθύνη για εξυγίανση βαρύνει όλους τους δημοτικούς συμβούλους και τους ανήσυχους συμπολίτες μας που φιλοδοξούν να συμμετέχουν και νοιάζονται για την πόλη!
Η μη ξεκάθαρη θέση και τελικά ο ρόλος της πατερίτσας του δημάρχου κάθε φορά που ένα καινούργιο σκάνδαλο αποκαλύπτεται είναι ένα ανησυχητικό σύμπτωμα! Η θεσμική ατιμωρησία, οι πελατειακές σχέσεις, ο μη σεβασμός στους συμπολίτες που τηρούν τους κανόνες, πρέπει να εκλείψουν από τον δήμο μας.
Δυστυχώς ο δήμαρχος, για άλλη μια φορά, εξαπάτησε τους δημότες. Με τον μανδύα του αριστερού αγωνιστή και δηλώνοντας, χωρίς ίχνος ντροπής, ότι είναι ένας από εμάς, αποδεικνύει στην πράξη κάθε μέρα ότι είναι ένας από τους άλλους! Από τους άλλους που χρόνια τώρα κάθονται στο σβέρκο μας και βάζουν φόρους, μοιράζουν δημοτικό χρήμα με απευθείας αναθέσεις, χρησιμοποιούν το δημόσιο χρήμα για επιχορηγήσεις κατά το δοκούν, ρημάζουν την πόλη!









