Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026

Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους!

 Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους! Δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι δείκτης ποιότητας ζωής.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο έχουμε θέσει κατ' επανάληψη, ξεκάθαρα το ζήτημα της κατάληψης πεζοδρομίων και πλατειών και των αυθαιρεσιών στα πάρκα της πόλης.

Όχι θεωρητικά, αλλά με βάση την καθημερινότητα: τον πεζό, τον γονιό με καρότσι, τον άνθρωπο με αναπηρία, τον ηλικιωμένο. Το Δικαίωμα των ανθρώπων στο πράσινο και το καθαρό περιβάλλον. Η πόλη δεν μπορεί να λειτουργεί με εμπόδια. Ούτε με «εξαιρέσεις» που γίνονται κανόνας. Χρειάζονται κανόνες που να εφαρμόζονται, έλεγχος με συνέπεια και σεβασμός στον δημόσιο χώρο που ανήκει σε όλους. Αυτό υπερασπιζόμαστε στο Δημοτικό Συμβούλιο και αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε!