Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026
Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026
ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ...
Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας μετά από 11 χρόνια της διοίκησης Βρεττάκου διανύει την χειρότερη περίοδο της ιστορίας του. Η πόλη βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη.
Η διοίκηση του Δήμου είναι βυθισμένη στην ανευθυνότητα! Ο Χρ. Βρεττάκος αδιαφορεί και δεν νοιάζεται για την πόλη. Υποτιμά του δημότες θεωρώντας ότι η επιτυχημένη συνταγή, την οποία χρησιμοποίησε και στις προηγούμενες εκλογές να «πουλάει λιπάσματα», φτάνει για να παραμείνει στη διοίκηση του δήμου.
Ζαλισμένος από την καρέκλα της εξουσίας, περιορίζεται σε «συνδικαλιστικού τύπου» λογύδρια στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, κολακεύοντας τα αυτιά των χειροκροτητών του, αδιαφορώντας για τις προτάσεις, τα αιτήματα, την κριτική των δημοτικών συμβούλων.
Στη διάρκεια της θητείας έχει επιδοθεί σε μια ανελέητη τσιμεντοποίηση της πόλης, κατασκευάζοντας πλατείες από μπετόν, αγνοώντας τις λέξεις κλιματική αλλαγή, βιωσιμότητα, πράσινο!
Η καθημερινότητα στην πόλη είναι δυσβάσταχτη. Σκουπίδια παντού, οι κάδοι είναι βρώμικοι και άπλυτοι, τα ογκώδη αντικείμενα παραμένουν για μέρες στις γειτονιές, τα πεζοδρόμια με επικίνδυνες λακκούβες…
Η πόλη δύο φορές έγινε περίγελος σε κεντρικά δελτία ειδήσεων για τη μικρή χωματερή τα όρια της πόλης και για την παγκόσμια πατέντα να κυκλοφορεί λεωφορείο της δημοτικής συγκοινωνίας με χαρτόνι αντί για πόρτα.
Η πραγματικότητα είναι σκληρή. Οι πολίτες πληρώνουν για υπηρεσίες που δεν διασφαλίζουν την καθαριότητα, αλλά επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής.
Την ίδια στιγμή, ο δήμαρχος αυξάνει τα δημοτικά τέλη για να ξεχρεώσει τον ήδη υπερχρεωμένο Δήμο μιας και οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές εκτοξεύτηκαν κατά 2 εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 3,7 εκατ. €, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα είναι οριακά, αν συνυπολογιστεί ότι ο Δήμος πρέπει να κρατά σταθερά στο ταμείο τα χρήματα δύο μισθοδοσιών.
Κάθε μέρα που περνά, η διοίκηση του κ. Βρεττάκου αποδεικνύει την ανεπάρκεια και την αδυναμία της να αντιμετωπίσει τα πραγματικά προβλήματα της πόλης.
Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026
Μεταξύ μας_τεύχος1
L «Ο δολοφόνος γυρνά στον τόπο του εγκλήματος»
Θέλει θράσος. Πολύ θράσος. Να έχεις ψηφίσει, ως Περιφερειακός Σύμβουλος, υπέρ της εγκατάστασης της Oil One στη Δραπετσώνα,
Να έχεις συμβάλει πολιτικά σε μια από τις πιο επιβαρυντικές αποφάσεις για την υγεία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Και σήμερα, με το ίδιο πρόσωπο και χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, να εμφανίζεσαι ως «σωτήρας» και υποψήφιος Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας.
Ο δολοφόνος γυρνά στον τόπο του εγκλήματος. Και μάλιστα με αξιώσεις. Η μνήμη, όμως, δεν διαγράφεται. Οι αποφάσεις δεν ξεχνιούνται. Και οι πολιτικές ευθύνες δεν παραγράφονται επειδή αλλάζει το ακροατήριο.
Όσο για τους τραυματιοφορείς της συμφοράς —εκείνους που σήμερα παριστάνουν τους ουδέτερους, τους «ανεξάρτητους», τους δήθεν αγανακτισμένους— και για όσους τους περιστοιχίζουν!
Έχουμε να πούμε πολλά και θα ειπωθούν όλα. Στην ώρα τους. Με ονόματα. Με αποφάσεις. Με ημερομηνίες. Γιατί στην πολιτική, όπως και στη ζωή, δεν κρίνεσαι από αυτά που λες σήμερα, αλλά από αυτά που ψήφισες χθες.
J Χωρίς έλεος η φορομπηχτική πολιτική του Δημάρχου! Ο «κοινωνικά ευαίσθητος» δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας όχι μόνο δεν μείωσε τα δημοτικά τέλη, αλλά τα αύξησε 20%. Ο δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας είναι από τους πιο ακριβούς δήμους της Ελλάδας στα δημοτικά τέλη και ο Βρεττάκος, ως συνήθως, τα ρίχνει στους άλλους. Μάλλον ξεχνάει ότι είναι δήμαρχος τα τελευταία 11 χρόνια!
L Γήπεδο: «Π. Σαλπέας» (1) κάποιοι φαίνεται πως ανησυχούν… αλλά όχι όλοι. Γονείς και φίλαθλοι ψιθυρίζουν για φθορές στις εξέδρες, για σημεία όπου το τσιμέντο δείχνει να «κουράστηκε» πριν απ’ τους ανθρώπους που το πατούν. Άλλοι πάλι αναρωτιούνται αν περιμένουμε πρώτα κάποιον τραυματισμό για να κινηθούν οι αρμόδιοι. Την ίδια ώρα, στα αποδυτήρια και γύρω απ’ τον αγωνιστικό χώρο κυκλοφορεί έντονα μια άλλη κουβέντα: περίεργες οσμές, «νερά» εκεί που δεν θα έπρεπε, και μια αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά με τις υποδομές. Επίσημη απάντηση; Καμία. Έλεγχος; Δεν ακούστηκε. Όταν ένα γήπεδο φιλοξενεί παιδιά, αθλητές και κόσμο, οι φήμες δεν αρκούν – αλλά ούτε και η σιωπή καθησυχάζει. Ίσως ήρθε η ώρα κάποιοι να θυμηθούν ότι η συντήρηση δεν είναι πολυτέλεια. Είναι υποχρέωση.
Π.Σαλπέας (2) Αληθεύει ότι το τσιμέντο που βρίσκονται οι εξέδρες και τα καθίσματα του κοινού έχει διαβρωθεί; Θα το φτιάξουν αφού έχουμε κάποιο τραυματισμό.
Π.Σαλπέας (3) Αληθεύει ότι έχει διαρροή βόθρος στο Π.ΣΑΛΠΕΑΣ και γέμισε το φυσικό χορτάρι βοθρολύμματα
L “Αχ, πού ‘σαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος” Δεν μας είπε ποιον “εξορθολογισμό” έκανε, όταν μόνο στις Υπηρεσίες Ανταποδοτικών Τελών έχουν δοθεί για επισκευές οχημάτων απευθείας αναθέσεις ύψους 500.000 € για το έτος 2025;
Έλλειμμα 403.000 € στο ΚΔΒΜ ΙΙ. το 2023, τη χρονιά των εκλογών. Μήπως η ανάγκη να οργανώσει δεκάδες συναυλίες και εκδηλώσεις στις οποίες έκανε και έναν.... χαιρετισμό; Δεν μας είπε πώς αντιλαμβάνεται το κόστος λειτουργίας του Δήμου, όταν για το διάστημα Ιανουαρίου 2024 – Ιουλίου 2025 έχουν υπογραφεί απευθείας αναθέσεις ύψους 3.800.000 €
Μήπως και οι δημότες πρέπει να γνωρίζουν πόσα χρήματα μάζεψε από τα ενοίκια το ΚΕΚ και που διέθεσε τα ποσά; Και με την ευκαιρία αυτό το κολυμβητήριο έχει έσοδα ή μόνο έξοδα!
J Για το κλείσιμο του Υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στη Δραπετσώνα.
Η Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια εκφράζει την έντονη αντίθεσή της στην απόφαση για κλείσιμο του Υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στη Δραπετσώνα.Η απόφαση αυτή υποβαθμίζει την περιοχή, αποκόπτει τους κατοίκους από βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες και πλήττει ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους, τους επαγγελματίες και τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, που εξυπηρετούνταν καθημερινά από το τοπικό κατάστημα.Η Δραπετσώνα δεν είναι “αριθμός στον χάρτη” — είναι μια ζωντανή κοινότητα με ιστορία, ανάγκες και ανθρώπους που αξίζουν ίση μεταχείριση.
Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους! Δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι δείκτης ποιότητας ζωής.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο έχουμε θέσει κατ' επανάληψη, ξεκάθαρα το ζήτημα της κατάληψης πεζοδρομίων και πλατειών και των αυθαιρεσιών στα πάρκα της πόλης.
Όχι θεωρητικά, αλλά με βάση την καθημερινότητα: τον πεζό, τον γονιό με καρότσι, τον άνθρωπο με αναπηρία, τον ηλικιωμένο. Το Δικαίωμα των ανθρώπων στο πράσινο και το καθαρό περιβάλλον. Η πόλη δεν μπορεί να λειτουργεί με εμπόδια. Ούτε με «εξαιρέσεις» που γίνονται κανόνας. Χρειάζονται κανόνες που να εφαρμόζονται, έλεγχος με συνέπεια και σεβασμός στον δημόσιο χώρο που ανήκει σε όλους. Αυτό υπερασπιζόμαστε στο Δημοτικό Συμβούλιο και αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε!
Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026
«ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ»
Πρόταση άμεσης παρέμβασης για ασφάλεια, φως και ανθρώπινη παρουσία στα Ταμπούρια
Τα Προσφυγικά στα Ταμπούρια είναι ένας από τους πιο ιστορικούς και φορτισμένους τόπους του Κερατσινίου. Είναι γειτονιά με μνήμη, με ανθρώπους, με κοινωνικές ανάγκες — αλλά σήμερα, περισσότερο από ποτέ, αντιμετωπίζει σοβαρή παραβατικότητα, υποβάθμιση και φόβο. Η περιοχή δεν πρέπει να μείνει στο σκοτάδι ούτε μια μέρα ακόμη. Γι’ αυτό παρουσιάζουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο άμεσης δράσης, που δίνει λύσεις από την πρώτη εβδομάδα και επαναφέρει τη ζωή στα Προσφυγικά.
1. Φως παντού — το πρώτο και πιο ισχυρό μέτρο ασφάλειας
Η παραβατικότητα βρίσκει έδαφος εκεί όπου υπάρχει σκοτάδι και εγκατάλειψη. Προτείνουμε: α. Άμεση ενίσχυση φωτισμού σε όλη την περιοχή, β. Αντικατάσταση καμένων ή ξεπερασμένων φωτιστικών με LED υψηλής απόδοσης., γ. Πρόσθετα φωτιστικά σε σημεία που σήμερα είναι πλήρως σκοτεινά: αυλές, στενά, περάσματα., δ. Καθαρισμός δέντρων και προσόψεων που εμποδίζουν τον φωτισμό να φτάσει στο έδαφος., ε. Εγκατάσταση φωτισμού χαμηλής κατανάλωσης σε σημεία συγκέντρωσης.
Ο καλός φωτισμός είναι το πιο γρήγορο και ασφαλές μέτρο κατά της παραβατικότητας.
2. Καθαρή εικόνα της γειτονιάς – άμεση αποκατάσταση τάξης
