Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Όταν το ράσο γίνεται "προεκλογικό φυλλάδιο"!



Όταν το ράσο γίνεται "προεκλογικό φυλλάδιο"!

Δηλώσεις και τοποθετήσεις μετά την ομιλία ρασοφόρου σε δημοτική εκδήλωση, η οποία απευθυνόταν σε όλους τους δημότες, με σκοπό την "αγιοποίηση" του κ. Βρεττάκου.
Ουσιαστικά ο ρασοφόρος προσπάθησε με την παρέμβαση του, χρησιμοποιώντας το κύρος του ράσου να ενισχύσει την εικόνα του Δημάρχου και να προσφέρει "σανίδα σωτηρίας" μετά τις αστοχίες της δημοτικής αρχής(;) και τις αποκαλύψεις που είδαν το φως της δημοσιότητας τον τελευταίο χρόνο!


<ΤΟ ΡΑΣΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ

Η Εκκλησία δεν ζητά από τον ιερέα να είναι άφωνος. Του ζητά όμως να έχει διάκριση.

Γιατί όταν ένας ιερέας ανεβαίνει στο μικρόφωνο και παίρνει πολιτική θέση, δεν μιλά σαν απλός πολίτης. Μιλά με το βάρος του ράσου.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΩΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΧΑΖΕΙ.

Ο ΣΤ΄ Αποστολικός Κανόνας μιλά για αποφυγή «κοσμικών φροντίδων» και ο ΠΑ΄ Αποστολικός Κανόνας για αποφυγή εμπλοκής σε «δημοσίας διοικήσεις». Αυτή είναι η κανονική γραμμή της Εκκλησίας.

ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ ΡΑΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
ΟΙ Νομικοί γνωριζουν το εκκλησιαστικό / κανονικό δίκαιο, που σήμερα έχει θεσμική βάση στον Ν. 590/1977, Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ο νόμος αυτός λέει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος τηρεί τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες· άρα οι Αποστολικοί Κανόνες δεν αναφέρονται ως “παλιό βιβλίο”, αλλά ως μέρος της κανονικής τάξης που αναγνωρίζει ο Καταστατικός Χάρτης.
ΑΣ ανατρέξουν εκεί αν θέλουν οποιανδήποτε προσφυγή στην ιερά μητρόπολη



 ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ  ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΜΑ

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Δεν διώκεται η αγωνία μιας πόλης!


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΜΑ
,
Επικεφαλής της Παράταξης «Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια»

Πολιτευόμαστε με βάση αρχές.
Και η βασική μας αρχή είναι η υπεράσπιση των δικαιωμάτων του λαού του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας.
Για τον λόγο αυτό προκαλεί εύλογη έκπληξη η πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε από τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης σε βάρος του Δημάρχου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, κ. Χρήστου Βρεττάκου, με αφορμή το κλείσιμο των σχολείων της πόλης προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή στις κινητοποιήσεις και τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας κατά της παρουσίας της Oil One στην περιοχή μας.
Η θέση μας για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι καθαρή.
Η παρουσία της Oil One δίπλα στις κατοικημένες περιοχές του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας αποτελεί ένα μείζον περιβαλλοντικό και κοινωνικό ζήτημα που απασχολεί εδώ και χρόνια τους κατοίκους της πόλης μας.
Ο αγώνας για καθαρό αέρα, για προστασία της δημόσιας υγείας και για ένα ασφαλές περιβάλλον για τα παιδιά μας δεν μπορεί να ποινικοποιείται.
Ανεξάρτητα από τις διαφορετικές πολιτικές προσεγγίσεις που μπορεί να υπάρχουν, η κοινωνία του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας έχει δικαίωμα να διεκδικεί δυναμικά λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ απαιτείται η ενίσχυση και η διεύρυνση του κινήματος των πολιτών.
Απαιτείται μεγαλύτερη συμμετοχή, μεγαλύτερη ενότητα και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα.
Γιατί μόνο ένας μαζικός και διαρκής αγώνας μπορεί να επιβάλει λύσεις και να κατοχυρώσει το δικαίωμα των κατοίκων σε ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον.
Η προστασία της υγείας και της ποιότητας ζωής των πολιτών δεν αποτελεί υπόθεση κομμάτων ή παρατάξεων.
Αποτελεί υπόθεση ολόκληρης της κοινωνίας.
Παντελής Καμάς Δημοτικός Σύμβουλος Κερατσινίου – Δραπετσώνας Επικεφαλής της Παράταξης «Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια»



Αναδημοσίευση για το θέμα: από ιστοσελίδα stagona4U:

Χρήστος Βρεττάκος: Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις...+ ένα Σταγονίσιο σχόλιο



Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ανικανότητα ή αδιαφορία;

 Ανικανότητα ή αδιαφορία; 



Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ληγμένα ή « τυπογραφικό λάθος;» (!)


Σοβαρά ερωτήματα, προκύπτουν για τα σάντουιτς που διανεμήθηκαν στο Summer Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας.Όπως καταγγέλλει ο επικεφαλής της παράταξης «Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια», Παντελής Καμάς «με ιδιαίτερη ανησυχία πληροφορηθήκαμε ότι κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Καλοκαιρινού Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, σήμερα 17 Ιουνίου 2026, διανεμήθηκαν στα παιδιά σάντουιτς τα οποία έφεραν ως αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης την 21η Μαΐου 2026. 
Η Δημοτική Αρχή υποστηρίζει ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος».

Ωστόσο, τονίζει πολύ σωστά ο κ. Καμάς, «όταν πρόκειται για τη διατροφή και την υγεία παιδιών, δεν χωρούν εικασίες, υποθέσεις ή πρόχειρες εξηγήσεις. Απαιτούνται σαφείς απαντήσεις από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς.
Για τον λόγο αυτό θεωρούμε ότι πρέπει άμεσα να επιληφθεί της υπόθεσης ο ΕΦΕΤ, προκειμένου να διενεργήσει όλους τους αναγκαίους ελέγχους και να αποφανθεί επισήμως για το τι ακριβώς συνέβη

Μέχρι την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης, προτείνουμε η σίτιση των παιδιών να εξασφαλιστεί με ευθύνη και δαπάνες του αναδόχου μέσω προμήθειας προϊόντων από τοπικές επιχειρήσεις της πόλης, ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία για την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων που διανέμονται.

Παράλληλα, ζητούμε να δοθούν στη δημοσιότητα:
  • Η σύμβαση του αναδόχου.
  • Οι τεχνικές προδιαγραφές της προμήθειας.
  • Τα πιστοποιητικά καταλληλότητας και ασφάλειας των προϊόντων.
  • Οι διαδικασίες ελέγχου που ακολουθήθηκαν πριν από τη διανομή.
Σε περίπτωση που από τους αρμόδιους ελέγχους προκύψει ότι πράγματι διανεμήθηκαν ληγμένα προϊόντα, θεωρούμε αυτονόητο ότι πρέπει να κινηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες σε βάρος του αναδόχου, συμπεριλαμβανομένης της κήρυξής του ως έκπτωτου.
Η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών μας δεν επιτρέπεται να αποτελούν πεδίο προχειρότητας ή αμφισβήτησης.
Οι γονείς δικαιούνται πλήρη ενημέρωση. Οι πολίτες δικαιούνται απαντήσεις».
Εμπρός , Δήμαρχε κ. Βρεττάκο ; Κάντε το , όπως οφείλατε να το είχατε πράξει αμέσως μόλις διαπιστώθηκε . ‘Εστω όμως και τώρα , κατόπιν υποδείξεως του κ. Καμά .

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

Οι γονείς ζητούν απαντήσεις!


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σοβαρά ερωτήματα για τα σάντουιτς που διανεμήθηκαν στο Summer Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας

Με ιδιαίτερη ανησυχία πληροφορηθήκαμε ότι κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Καλοκαιρινού Camp του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, σήμερα 17 Ιουνίου 2026, διανεμήθηκαν στα παιδιά σάντουιτς τα οποία έφεραν ως αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης την 21η Μαΐου 2026.

Η Δημοτική Αρχή υποστηρίζει ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος.
Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη διατροφή και την υγεία παιδιών, δεν χωρούν εικασίες, υποθέσεις ή πρόχειρες εξηγήσεις. Απαιτούνται σαφείς απαντήσεις από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς.

Για τον λόγο αυτό θεωρούμε ότι πρέπει άμεσα να επιληφθεί της υπόθεσης ο ΕΦΕΤ, προκειμένου να διενεργήσει όλους τους αναγκαίους ελέγχους και να αποφανθεί επισήμως για το τι ακριβώς συνέβη.
Μέχρι την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης, προτείνουμε η σίτιση των παιδιών να εξασφαλιστεί με ευθύνη και δαπάνες του αναδόχου μέσω προμήθειας προϊόντων από τοπικές επιχειρήσεις της πόλης, ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία για την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων που διανέμονται.

Παράλληλα, ζητούμε να δοθούν στη δημοσιότητα:
  • Η σύμβαση του αναδόχου.
  • Οι τεχνικές προδιαγραφές της προμήθειας.
  • Τα πιστοποιητικά καταλληλότητας και ασφάλειας των προϊόντων.
  • Οι διαδικασίες ελέγχου που ακολουθήθηκαν πριν από τη διανομή.

Σε περίπτωση που από τους αρμόδιους ελέγχους προκύψει ότι πράγματι διανεμήθηκαν ληγμένα προϊόντα, θεωρούμε αυτονόητο ότι πρέπει να κινηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες σε βάρος του αναδόχου, συμπεριλαμβανομένης της κήρυξής του ως έκπτωτου.

Η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών μας δεν επιτρέπεται να αποτελούν πεδίο προχειρότητας ή αμφισβήτησης.
Οι γονείς δικαιούνται πλήρη ενημέρωση. Οι πολίτες δικαιούνται απαντήσεις.

Παντελής Καμάς
Δημοτικός Σύμβουλος Κερατσινίου – Δραπετσώνας
Επικεφαλής της Παράταξης
«Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια»

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

Ανοιχτές συγκεντρώσεις στις γειτονιές μας


Η «ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ – Αλλάζουμε Με Συνέπεια» βγαίνει στις γειτονιές.

Δεν πιστεύουμε στην πολιτική πίσω από κλειστές πόρτες.
Πιστεύουμε στον ανοιχτό διάλογο με τους πολίτες.
Ξεκινάμε έναν κύκλο ανοιχτών συζητήσεων σε κάθε γειτονιά του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, γιατί θέλουμε να ακούσουμε την κοινωνία, τις αγωνίες, τις προτάσεις και τις ανάγκες της πόλης.

👉Συζητάμε λύσεις.
👉 Καταθέτουμε το όραμά μας.
👉 Σχεδιάζουμε μαζί τον Δήμο που αξίζουμε.

Η δική σας άποψη έχει αξία. Η αλλαγή δεν θα έρθει από μηχανισμούς και κλειστά γραφεία.
Θα έρθει από τη συμμετοχή των πολιτών.
📅 04/06 – Άγιος Μηνάς | Αθλητικό Πάρκο Πρέσσοφ
📅11/06 – Δραπετσώνα | Πλατεία Κοσκινά
📅18/06 – Άσπρος | Πεζόδρομος Σχολείου Βασίλισσας
📅06/07 – Αμφιάλη | Πλατεία Περραιβού

Ώρα Εκδηλώσεων:19:30


Ελάτε να μιλήσουμε. Να προτείνουμε. Να δημιουργήσουμε.
ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Αλλάζουμε Με Συνέπεια
Παντελής Καμάς, Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης, «ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ – Αλλάζουμε Με Συνέπεια»

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

Απίστευτο 2! Η δημοτική αρχή “πανηγυρίζει” για το αυτονόητο!

Μετά τις 80 φωτογραφίες που δημοσίευσε η δημοτική αρχή (εδώ) για την καθαριότητα στις γειτονιές, τις οποίες, δυστυχώς, είχε αφήσει να ρημάξουν και να βρωμίσουν!

Σήμερα βάφτισε το κρέας ψάρι! Ονόμασε το βάψιμο των γηπέδων στο πάρκο Πρεσόφ "ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ" και "πανηγυρίζει". επειδή έκανε το αυτονόητο! 

Δηλαδή, έβαψε με αντι-ολιστικό χρώμα, υποθέτουμε, τα γήπεδα στο εγκαταλελειμμένο πάρκο. Μάλιστα την ενέργεια της την απέδωσε σε ανταπόκριση αιτημάτων παιδιών και άλλων!

Μάλλον, εκεί στο δημαρχιακό μέγαρο χρειάζονται φροντιστήριο! Πρέπει να ξαναθυμηθούν  τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους για τα θέματα αθλητισμού. Εάν δεν τα έχουν πρόχειρα με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα μάθουν τι κάνουν οι άλλοι δήμοι και θα καταλάβουν ότι το να δημοσιεύεις φωτογραφίες για το βάψιμο ενός γηπέδου είναι τουλάχιστον υποτίμηση της νοημοσύνης των δημοτών! Συγκεκριμένα οι υποχρεώσεις του δήμου σε σχέση με τους αθλητικούς χώρους, συνοπτικά, είναι:
  •  Ευθύνη για τον συνεχή έλεγχο, την επισκευή ζημιών (φθορών), τον καθαρισμό και την αναβάθμιση των υπαίθριων και κλειστών δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων. 
  •  Εφαρμογή των κανονισμών πυρασφάλειας, υγιεινής και στατικής επάρκειας. Ο δήμος μεριμνά για την έκδοση των προβλεπόμενων πιστοποιητικών και αδειών λειτουργίας (έπειτα από ελέγχους των αρμόδιων επιτροπών) για την προστασία αθλητών και θεατών. 
  • Κατάρτιση Κανονισμού Λειτουργίας και έγκριση προγραμμάτων χρήσης για τα τοπικά σωματεία, τους δημότες και τα σχολεία.
  • Οργάνωση προγραμμάτων "Άθλησης για Όλους", 
  • Στήριξη τοπικών ερασιτεχνικών σωματείων, διοργάνωση τοπικών αγώνων και 
  • Διευκόλυνση πρόσβασης σε ευπαθείς ομάδες

Η ανάρτηση της δημοτικής αρχής, προκάλεσε απορίες και αντιδράσεις και ο επικεφαλής της Επικεφαλής της Παράταξης «Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια», Παντ. Καμάς κατέθεσε έγγραφο με σημαντικά ερωτήματα προς τις υπηρεσίες του Δήμου!

 

Παρακάτω το έγγραφο:


<ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ» ΤΟΥ ΠΡΕΣΣΟΦ

Κατέθεσα σήμερα, 15/06/2026,

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Απίστευτο! Η δημοτική αρχή “πανηγυρίζει” για το αυτονόητο!

 

Η δημοτική αρχή Κερατσινίου - Δραπετσώνας "πανηγυρίζει" για το αυτονόητο!

Μετά από μια μακρά περίοδο πλήρους αδράνειας, η δημοτική αρχή και ο τομέας καθαριότητας αποφάσισαν επιτέλους να παρέμβουν σε πάρκα και δημόσιους χώρους της πόλης μας. 
Αντί όμως να ζητήσουν συγγνώμη από τους κατοίκους για την εικόνα εγκατάλειψης που επικρατούσε τόσο καιρό, επέλεξαν να δημοσιεύσουν 80 φωτογραφίες, αναζητώντας ψηφιακά «like» και επικοινωνιακά αντίδοτα στην έντονη δυσαρέσκεια.
Η συγκεκριμένη ανάρτηση, ωστόσο, αποτελεί έμμεση ομολογία αποτυχίας. Επιβεβαιώνει ότι η διοίκηση του Δήμου αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος, αλλά αδυνατεί να κατανοήσει ότι η καθαριότητα δεν είναι επικοινωνιακό εργαλείο, ούτε «θέαμα». 
Είναι η βασική της υποχρέωση απέναντι στους πολίτες.
Μάλιστα, πρόκειται για μια υπηρεσία που οι δημότες πληρώνουν εξαιρετικά ακριβά. Σε μια εποχή πρωτοφανούς οικονομικής πίεσης, η δημοτική αρχή επέλεξε να αυξήσει τα δημοτικά τέλη κατά 20%, μετατρέποντας το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα σε μία από τις πιο ακριβές περιοχές του Λεκανοπεδίου.
Με αφορμή τις επικοινωνιακές αυτές φιέστες, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε τις βασικές  αρμοδιότητες του Δήμου στην καθαριότητα:
  1. Συστηματική αποκομιδή οικιακών απορριμμάτων και ορθολογική διαχείριση του στόλου.
  2. Καθημερινός καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων, οδών και πλατειών.
  3. Ανάπτυξη της ανακύκλωσης και εφαρμογή προγραμμάτων διαλογής στην πηγή.
  4. Οργανωμένη συλλογή ογκωδών αντικειμένων και ηλεκτρικών συσκευών.
  5. Απομάκρυνση φυτικών υπολειμμάτων και προϊόντων κατεδαφίσεων (μπάζα).
  6. Συστηματικό πλύσιμο και απολύμανση των κάδων.
Καλό είναι τη δημοτική αρχή να σταματήσει τα διαδικτυακά «happening» και να επικεντρωθεί στην ουσία. Οι πολίτες δεν έχουν ανάγκη από φωτογραφίες που παρουσιάζουν το αυτονόητο ως κατόρθωμα. 
Αν ο Δήμος επιθυμεί πραγματικά να αξιοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ας ξεκινήσει μια ουσιαστική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων για την ενεργή συμμετοχή των δημοτών!.


Σάββατο 6 Ιουνίου 2026

«Κοτσαμπάσηδες» διοικούν την πόλη!

 «Κοτσαμπάσηδες» διοικούν την πόλη!

    Τέλος στο "δωρεάν" ρεύμα:  Συγκεκριμένα καταστήματα του Δήμου δεν πλήρωναν ρεύμα επί χρόνια.

     Ο κ. Βρεττάκος, ενώ αύξησε τα δημοτικά τέλη, χάριζει ρεύμα και νερό!

 

Η "άγνοια" της διοίκησης δεν είναι δικαιολογία, είναι πολιτική ανεπάρκεια.

 

Δυστυχώς, αυτή δημοτική αρχή κάθε μέρα μας εκπλήσσει!

Τελευταίο της κατόρθωμα η αποκάλυψη από τον κ. Καμά ότι δημοτικά ακίνητα που μισθώνονται μέσω του ΚΔΒΜΙΙ δεν έχουν πληρώσει ποτέ ηλεκτρικό ρεύμα, επιβαρύνοντας το δημόσιο ταμείο.

Δηλαδή η δημοτική αρχή του Βρεττάκου χάριζε τα χρήματα για ηλεκτρικό ρεύμα στους ιδιοκτήτες τους!   .

Παράλληλα ο ίδιος άνθρωπος αύξησε τα δημοτικά τέλη, ώστε να τα βγάλει πέρα ο δήμος και βεβαίως να πληρώνει τον λογαριασμό των καταστημάτων.

Βέβαια, κατά την προσφιλή του τακτική, και χωρίς να κοκκινίζει, δήλωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ότι δεν γνώριζε!

Ο. κ. Βρεττάκος ξεχνάει ότι είναι δήμαρχος 12 χρόνια, και το ελάχιστο που θα έπρεπε να κάνει ήταν να απομακρύνει από τις θέσεις τους όλους αυτούς που συμμετείχαν σ’ αυτό το «πάρτι», να τους καταλογίσει τα χρήματα που χάθηκαν από τα ταμεία του δήμου και να τους παραπέμψει στη δικαιοσύνη. Γιατί δεν το έκανε; Μήπως γνώριζε και ο ίδιος τι γινόταν στο αμαρτωλό ΚΔΒΜΙΙ 12 χρόνια και γι΄αυτό, για άλλη μια φορά, σφυρίζει αδιάφορα;

Η κακοδιαχείριση της Δημοτικής Περιουσίας, από ανθρώπους «άσχετους», οι οποίοι εισπράττουν κανονικά τους παχυλούς μισθούς τους, δεν μπορεί να συνεχιστεί! Δεν μπορεί να γίνονται κατασχέσεις χρημάτων από απλούς πολίτες  και οι ίδιοι να απολαμβάνουν τα προνόμια που τους παραχώρησε  ο κ Βρεττάκος!

Πέρα όμως από τον κ. Βρεττάκο η ευθύνη για εξυγίανση βαρύνει όλους τους δημοτικούς συμβούλους και τους ανήσυχους συμπολίτες μας που φιλοδοξούν να συμμετέχουν και νοιάζονται για την πόλη!

Η μη ξεκάθαρη θέση και τελικά ο ρόλος της πατερίτσας του δημάρχου κάθε φορά που ένα καινούργιο σκάνδαλο αποκαλύπτεται είναι ένα ανησυχητικό σύμπτωμα! Η θεσμική ατιμωρησία, οι πελατειακές σχέσεις,  ο μη σεβασμός στους συμπολίτες που τηρούν τους κανόνες, πρέπει να εκλείψουν  από τον δήμο μας.

Δυστυχώς ο δήμαρχος, για άλλη μια φορά, εξαπάτησε τους δημότες. Με τον μανδύα του αριστερού αγωνιστή και δηλώνοντας, χωρίς ίχνος ντροπής, ότι είναι ένας από εμάς, αποδεικνύει στην πράξη κάθε μέρα ότι είναι ένας από τους άλλους! Από τους άλλους που χρόνια τώρα κάθονται στο σβέρκο μας και βάζουν φόρους, μοιράζουν δημοτικό χρήμα με απευθείας αναθέσεις, χρησιμοποιούν το δημόσιο χρήμα για επιχορηγήσεις κατά το δοκούν, ρημάζουν την πόλη! 

 

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026

"Όχι σε έναν Κώδικα Διευθέτησης Εκκρεμοτήτων ..."

«Όχι σε έναν Κώδικα Διευθέτησης Εκκρεμοτήτων και Κυβερνητικής Κάλυψης – Η Αυτοδιοίκηση χρειάζεται έργο και διαφάνεια, όχι "καρέκλες"»



Στην Ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας (05/06/2026), με αντικείμενο το νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η παράταξή μας «Καθαρή Επιλογή - Αλλάζουμε με Συνέπεια» ξεκαθάρισε τη στάση της απέναντι σε ένα νομοθέτημα που, αντί να μεταρρυθμίζει, έρχεται απλώς να διευθετήσει δικαστικές εκκρεμότητες και εκλογικά ζητήματα που πληγώνουν την Κυβέρνηση.

Δεν πρόκειται για έναν νέο, προοδευτικό Κώδικα για την Αυτοδιοίκηση, αλλά για μια προσπάθεια αποπολιτικοποίησης των Δήμων και μετατροπής τους σε μηχανισμούς μικροδιαχείρισης με μοναδικό στόχο την καρέκλα.

Η παράταξή μας ανέλυσε τους τρεις βασικούς άξονες της κυβερνητικής μεθόδευσης:

1. Εκλογικό Σύστημα: Η επιστροφή των «μειοψηφιών» και οι «πατερίτσες»
Από το 1978, ο θεσμός των δύο γύρων στις Δημοτικές Εκλογές αποτελεί εγγύηση δημοκρατικής νομιμοποίησης. Εξαιτίας της ήττας της Νέας Δημοκρατίας στον Δήμο της Αθήνας, η Κυβέρνηση καταργεί τον δεύτερο γύρο και εισάγει τη «δεύτερη επιλογή» από την πρώτη Κυριακή. Μια ρύθμιση που θυμίζει το τριφασικό σύστημα της ΕΡΕ και μετατρέπει τις μειοψηφίες σε πλειοψηφίες. Παράλληλα, μειώνεται ο μέγιστος αριθμός υποψηφίων ακριβώς για να διευκολυνθεί το στήσιμο ψηφοδελτίων-«λαγών» που θα μεταφέρουν τις δεύτερες ψήφους τους – ένα φαινόμενο που βλέπουμε να αναδύεται έντονα και σε τοπικό επίπεδο τους τελευταίους μήνες.

2. Εργαζόμενοι: Αντισυνταγματικές ρυθμίσεις δύο ταχυτήτων