Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2026

Χωματερή μέσα στην πόλη!

 


Χωματερή μέσα στην πόλη!

   Δίπλα σε αθλητικό χώρο με μικρά παιδιά!  

   Άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά μέσα στη δυσοσμία!

 

΄κ. Βρεττάκο ΈΛΕΟΣ! 11 χρόνια “ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ” και κατάφερες και έφτιαξες χωματερή μέσα στην πόλη!

 

Δυστυχώς, πάνω από το βοηθητικό Γήπεδο Π. ΣΑΛΠΕΑΣ λειτουργεί χώρος εναπόθεσης ογκωδών απορριμμάτων. Εκεί όπου προπονούνται μικρά παιδιά. Δίπλα, το αμαξοστάσιο του Δήμου.

 

Άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά μέσα στη δυσοσμία.

Σε απόσταση μόλις 100 μέτρων, σχολικά συγκροτήματα. Μαθητές, εκπαιδευτικοί, οικογένειες. Κάθε άδειασμα φορτηγού κάνει την ατμόσφαιρα αποπνικτική. Οι αρουραίοι έχουν γίνει μόνιμοι κάτοικοι.

Κι όμως: Ο Πειραιάς έχει Σταθμό Μεταφόρτωσης. Το Πέραμα έχει Σταθμό Μεταφόρτωσης και μηχάνημα διάλυσης ογκωδών. Εμείς τι έχουμε; Μια αυτοσχέδια χωματερή δίπλα σε παιδιά. Αυτό δεν είναι διαχείριση απορριμμάτων. Είναι εγκατάλειψη. Είναι αδιαφορία. Ντροπή ντροπή και μόνο ντροπή.

Δυστυχώς ο δήμαρχος, για άλλη μια φορά, σφυρίζει αδιάφορα. Κρύβεται και στέλνει τους «δυστυχείς» αντιδημάρχους να δικαιολογήσουν την ανεπάρκεια του! Τα δημοτικά τέλη όμως τα αύξησε εν μία νυκτί, χωρίς έλεος!

Η πόλη για δεύτερη φορά το τελευταίο διάστημα έγινε περίγελος σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων και ο ατυχής αντιδήμαρχος ψέλλισε σε συνέντευξη στο τηλεοπτικό δίκτυο, το γνωστό,δυο μέρες μόνο έχουν μείνει τα σκουπίδια στο σημείο για να δικαιολογήσει την ανεπάρκεια και την έλλειψη σχεδίου του δημάρχου και της δημοτικής αρχής. Με  αβάσταχτη ελαφρότητα Για μια ακόμα φορά δεν είδαν το πρόβλημα, αλλά φόρτωσαν σε άλλους τις ευθύνες τους!

Ως πότε όμως αυτά τα χάλια θα συνεχίζονται. Η πόλη δεν αντέχει άλλη καθυστέρηση. Χρειάζεται λύσεις τώρα. Με σχέδιο, με ευθύνη, με σεβασμό στη ζωή και τη δημόσια υγεία. Φτάνει πια.

Η πόλη αξίζει καλύτερα!

 

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2026

Ημερίδα της “Καθαρής Επιλογής” για το Πράσινο

 
Ημερίδα της “Καθαρής Επιλογής” για το Πράσινο στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα

 

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν τεχνικά και επιστημονικά τεκμηριωμένες εισηγήσεις:

Μενέλαος Γαρδικιώτης: Αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Λισαβόνας και πρότεινε τη μετατροπή του Όρους Αιγάλεω σε «Περιαστικό Δάσος» καθώς και την άμεση προώθηση προγράμματος αναδάσωσης.

Σταυρούλα Κατσογιάννη: Παρουσίασε σύγχρονες τεχνικές αστικού πρασίνου, όπως τις «πλατείες – σφουγγάρια», δάπεδα χαμηλής θερμοσυσσώρευσης και βιοκλιματικές λύσεις για κοινόχρηστους χώρους.

Σπύρος Ρίζος: Παρουσίασε ανάλυση των σημερινών και μελλοντικών αναγκών άρδευσης, με έμφαση στην εξοικονόμηση και επαναχρησιμοποίηση υδάτινων πόρων.

Χρυσή Παπαδημητρίου: Εξήγησε πώς μπορούν να αξιοποιηθούν το νερό της Ψυτάλλειας και η επεξεργασμένη λιματολάσπη, καθώς και την ανάγκη περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από νεαρή ηλικία.

Γιώργος Αποστολόπουλος: Παρουσίασε παραδείγματα από τον Δήμο Αθηναίων, όπως την φύτευση 8.000 νέων δέντρων, την αντιμετώπιση της κρίσης με τις μουριές και τη σημασία των μικροδασών.

Νικόλας Δρακόπουλος: Μετέφερε εμπειρίες από τον Δήμο Ιλίου, δίνοντας έμφαση στη συνεργασία με σχολεία, στις πράσινες στέγες δημόσιων κτιρίων και στις τεχνικές αντοχής του πρασίνου σε υψηλές θερμοκρασίες.

Μανώλης Καπάνταης: Τόνισε την καινοτομία της μελέτης του Παναγιώτη Χρηστίδη και την ανάγκη αναδάσωσης του Όρους Αιγάλεω.

Η ημερίδα κατέδειξε ότι: α. Το Πράσινο είναι κορυφαία προτεραιότητα., β. Η τεχνολογία και η επιστημονική γνώση δίνουν λύσεις., γ.Η πόλη χρειάζεται μονοπάτι συναίνεσης και συμπόρευσης, όχι διχασμούς.

 

Η «Καθαρή Επιλογή»

χτίζει μια νέα κουλτούρα

Διοίκησης

Γνώση – Συμμετοχή – Συναίνεση

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026

Στις γειτονιές μας

Είμαστε ΕΔΩ. Είμαστε ΠΑΝΤΟΥ. Είμαστε έτοιμοι!

 

 Οι πλειοψηφίες δεν χτίζονται με λόγια. Δομούνται μέσα στην Κοινωνία. Στην επαφή με τους πολίτες. Στον προγραμματικό και τεκμηριωμένο λόγο. Στις στρατηγικές συμμαχίες γο μέλλον της πόλης μας.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2025 μέχρι σήμερα, η Καθαρή Επιλογή ήταν παντού.

Κάναμε δέκα περιοδείες στις γειτονιές.

Οργανώσαμε Εκδήλωση Μνήμης για τον Κώστα Χρονόπουλο.

Πραγματοποιήσαμε Ανοικτή Συνέλευση της παράταξής μας.

Καταθέσαμε συγκροτημένες προτάσεις και δομημένες παρεμβάσεις για:

Την Ίδρυση Δημοτικού Λαϊκού Πανεπιστημίου

Την Ασφάλεια στην Πόλη και τη σύσταση Δημοτικού Συμβουλίου Πρόληψης Εγκληματικότητας

Τα Εγκαταλειμμένα Οχήματα

Την Αναδάσωση του Όρους Αιγάλεω

Την Αποτελεσματική λειτουργία του ΚΔΒΜ ΙΙ

Παράλληλα, παρεμβήκαμε για κάδες ζητήματα της καθημερινότητας, και καταγγείλαμε το Κράτος των Εργολάβων.

Και τώρα, προετοιμαζόμαστε: Είμαστε ΕΔΩ. Είμαστε ΠΑΝΤΟΥ. Είμαστε έτοιμοι.

 

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026

Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους!

 Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους! Δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι δείκτης ποιότητας ζωής.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο έχουμε θέσει κατ' επανάληψη, ξεκάθαρα το ζήτημα της κατάληψης πεζοδρομίων και πλατειών και των αυθαιρεσιών στα πάρκα της πόλης.

Όχι θεωρητικά, αλλά με βάση την καθημερινότητα: τον πεζό, τον γονιό με καρότσι, τον άνθρωπο με αναπηρία, τον ηλικιωμένο. Το Δικαίωμα των ανθρώπων στο πράσινο και το καθαρό περιβάλλον. Η πόλη δεν μπορεί να λειτουργεί με εμπόδια. Ούτε με «εξαιρέσεις» που γίνονται κανόνας. Χρειάζονται κανόνες που να εφαρμόζονται, έλεγχος με συνέπεια και σεβασμός στον δημόσιο χώρο που ανήκει σε όλους. Αυτό υπερασπιζόμαστε στο Δημοτικό Συμβούλιο και αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε!