Χωματερή μέσα στην πόλη!
Δίπλα σε αθλητικό χώρο με μικρά παιδιά!
Άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά μέσα στη δυσοσμία!
΄κ. Βρεττάκο ΈΛΕΟΣ! 11 χρόνια “ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ” και κατάφερες και έφτιαξες χωματερή μέσα στην πόλη!
Δυστυχώς, πάνω από το βοηθητικό Γήπεδο Π. ΣΑΛΠΕΑΣ λειτουργεί χώρος εναπόθεσης ογκωδών απορριμμάτων. Εκεί όπου προπονούνται μικρά παιδιά. Δίπλα, το αμαξοστάσιο του Δήμου.
Άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά μέσα στη δυσοσμία.
Σε απόσταση μόλις 100 μέτρων, σχολικά συγκροτήματα. Μαθητές, εκπαιδευτικοί, οικογένειες. Κάθε άδειασμα φορτηγού κάνει την ατμόσφαιρα αποπνικτική. Οι αρουραίοι έχουν γίνει μόνιμοι κάτοικοι.
Κι όμως: Ο Πειραιάς έχει Σταθμό Μεταφόρτωσης. Το Πέραμα έχει Σταθμό Μεταφόρτωσης και μηχάνημα διάλυσης ογκωδών. Εμείς τι έχουμε; Μια αυτοσχέδια χωματερή δίπλα σε παιδιά. Αυτό δεν είναι διαχείριση απορριμμάτων. Είναι εγκατάλειψη. Είναι αδιαφορία. Ντροπή ντροπή και μόνο ντροπή.
Δυστυχώς ο δήμαρχος, για άλλη μια φορά, σφυρίζει αδιάφορα. Κρύβεται και στέλνει τους «δυστυχείς» αντιδημάρχους να δικαιολογήσουν την ανεπάρκεια του! Τα δημοτικά τέλη όμως τα αύξησε εν μία νυκτί, χωρίς έλεος!
Η πόλη για δεύτερη φορά το τελευταίο διάστημα έγινε περίγελος σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων και ο ατυχής αντιδήμαρχος ψέλλισε σε συνέντευξη στο τηλεοπτικό δίκτυο, το γνωστό, “δυο μέρες” μόνο έχουν μείνει τα σκουπίδια στο σημείο για να δικαιολογήσει την ανεπάρκεια και την έλλειψη σχεδίου του δημάρχου και της δημοτικής αρχής. Με αβάσταχτη ελαφρότητα Για μια ακόμα φορά δεν είδαν το πρόβλημα, αλλά φόρτωσαν σε άλλους τις ευθύνες τους!
Ως πότε όμως αυτά τα χάλια θα συνεχίζονται. Η πόλη δεν αντέχει άλλη καθυστέρηση. Χρειάζεται λύσεις τώρα. Με σχέδιο, με ευθύνη, με σεβασμό στη ζωή και τη δημόσια υγεία. Φτάνει πια.
Η πόλη αξίζει καλύτερα!