Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026

Μεταξύ μας_τεύχος1

 

L «Ο δολοφόνος γυρνά στον τόπο του εγκλήματος»

Θέλει θράσος. Πολύ θράσος. Να έχεις ψηφίσει, ως Περιφερειακός Σύμβουλος, υπέρ της εγκατάστασης της Oil One στη Δραπετσώνα,

 Να έχεις συμβάλει πολιτικά σε μια από τις πιο επιβαρυντικές αποφάσεις για την υγεία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Και σήμερα, με το ίδιο πρόσωπο και χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, να εμφανίζεσαι ως «σωτήρας» και υποψήφιος Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας.

Ο δολοφόνος γυρνά στον τόπο του εγκλήματος. Και μάλιστα με αξιώσεις. Η μνήμη, όμως, δεν διαγράφεται. Οι αποφάσεις δεν ξεχνιούνται. Και οι πολιτικές ευθύνες δεν παραγράφονται επειδή αλλάζει το ακροατήριο.

Όσο για τους τραυματιοφορείς της συμφοράς —εκείνους που σήμερα παριστάνουν τους ουδέτερους, τους «ανεξάρτητους», τους δήθεν αγανακτισμένους— και για όσους τους περιστοιχίζουν!

 Έχουμε να πούμε πολλά και θα ειπωθούν όλα. Στην ώρα τους. Με ονόματα. Με αποφάσεις. Με ημερομηνίες. Γιατί στην πολιτική, όπως και στη ζωή, δεν κρίνεσαι από αυτά που λες σήμερα, αλλά από αυτά που ψήφισες χθες.

J Χωρίς έλεος η φορομπηχτική πολιτική του Δημάρχου! Ο «κοινωνικά ευαίσθητος» δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας  όχι μόνο δεν μείωσε τα δημοτικά τέλη, αλλά τα αύξησε 20%. Ο δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας είναι από τους πιο ακριβούς δήμους της Ελλάδας στα δημοτικά τέλη και ο Βρεττάκος, ως συνήθως, τα ρίχνει στους άλλους. Μάλλον ξεχνάει ότι είναι δήμαρχος τα τελευταία 11 χρόνια!

L  Γήπεδο: «Π. Σαλπέας» (1) κάποιοι φαίνεται πως ανησυχούν… αλλά όχι όλοι. Γονείς και φίλαθλοι ψιθυρίζουν για φθορές στις εξέδρες, για σημεία όπου το τσιμέντο δείχνει να «κουράστηκε» πριν απ’ τους ανθρώπους που το πατούν. Άλλοι πάλι αναρωτιούνται αν περιμένουμε πρώτα κάποιον τραυματισμό για να κινηθούν οι αρμόδιοι. Την ίδια ώρα, στα αποδυτήρια και γύρω απ’ τον αγωνιστικό χώρο κυκλοφορεί έντονα μια άλλη κουβέντα: περίεργες οσμές, «νερά» εκεί που δεν θα έπρεπε, και μια αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά με τις υποδομές. Επίσημη απάντηση; Καμία. Έλεγχος; Δεν ακούστηκε. Όταν ένα γήπεδο φιλοξενεί παιδιά, αθλητές και κόσμο, οι φήμες δεν αρκούν – αλλά ούτε και η σιωπή καθησυχάζει. Ίσως ήρθε η ώρα κάποιοι να θυμηθούν ότι η συντήρηση δεν είναι πολυτέλεια. Είναι υποχρέωση.

Π.Σαλπέας (2) Αληθεύει ότι το τσιμέντο που βρίσκονται οι εξέδρες και τα καθίσματα του κοινού έχει διαβρωθεί; Θα το φτιάξουν αφού έχουμε κάποιο τραυματισμό.

Π.Σαλπέας (3) Αληθεύει ότι έχει διαρροή βόθρος στο Π.ΣΑΛΠΕΑΣ και γέμισε το φυσικό χορτάρι βοθρολύμματα

L “Αχ, πού ‘σαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος” Δεν μας είπε ποιον “εξορθολογισμό” έκανε, όταν μόνο στις Υπηρεσίες Ανταποδοτικών Τελών έχουν δοθεί για επισκευές οχημάτων απευθείας αναθέσεις ύψους 500.000 € για το έτος 2025;

Έλλειμμα 403.000 € στο ΚΔΒΜ ΙΙ. το 2023, τη χρονιά των εκλογών. Μήπως η ανάγκη να οργανώσει δεκάδες συναυλίες και εκδηλώσεις στις οποίες έκανε και έναν.... χαιρετισμό; Δεν μας είπε πώς αντιλαμβάνεται το κόστος λειτουργίας του Δήμου, όταν για το διάστημα Ιανουαρίου 2024 – Ιουλίου 2025 έχουν υπογραφεί απευθείας αναθέσεις ύψους 3.800.000 €

Μήπως και οι δημότες πρέπει να γνωρίζουν πόσα χρήματα μάζεψε από τα ενοίκια το ΚΕΚ και που διέθεσε τα ποσά; Και με την ευκαιρία αυτό το κολυμβητήριο έχει έσοδα ή μόνο έξοδα!

J Για το κλείσιμο του Υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στη Δραπετσώνα.

Η Καθαρή Επιλογή – Αλλάζουμε με Συνέπεια εκφράζει την έντονη αντίθεσή της στην απόφαση για κλείσιμο του Υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στη Δραπετσώνα.Η απόφαση αυτή υποβαθμίζει την περιοχή, αποκόπτει τους κατοίκους από βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες και πλήττει ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους, τους επαγγελματίες και τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, που εξυπηρετούνταν καθημερινά από το τοπικό κατάστημα.Η Δραπετσώνα δεν είναι “αριθμός στον χάρτη” — είναι μια ζωντανή κοινότητα με ιστορία, ανάγκες και ανθρώπους που αξίζουν ίση μεταχείριση.

Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους! Δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι δείκτης ποιότητας ζωής.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο έχουμε θέσει κατ' επανάληψη, ξεκάθαρα το ζήτημα της κατάληψης πεζοδρομίων και πλατειών και των αυθαιρεσιών στα πάρκα της πόλης.

Όχι θεωρητικά, αλλά με βάση την καθημερινότητα: τον πεζό, τον γονιό με καρότσι, τον άνθρωπο με αναπηρία, τον ηλικιωμένο. Το Δικαίωμα των ανθρώπων στο πράσινο και το καθαρό περιβάλλον. Η πόλη δεν μπορεί να λειτουργεί με εμπόδια. Ούτε με «εξαιρέσεις» που γίνονται κανόνας. Χρειάζονται κανόνες που να εφαρμόζονται, έλεγχος με συνέπεια και σεβασμός στον δημόσιο χώρο που ανήκει σε όλους. Αυτό υπερασπιζόμαστε στο Δημοτικό Συμβούλιο και αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε!