Η δημοτική αρχή Κερατσινίου - Δραπετσώνας "πανηγυρίζει" για το αυτονόητο!
Μετά από μια μακρά περίοδο πλήρους αδράνειας, η δημοτική αρχή και ο τομέας καθαριότητας αποφάσισαν επιτέλους να παρέμβουν σε πάρκα και δημόσιους χώρους της πόλης μας.
Αντί όμως να ζητήσουν συγγνώμη από τους κατοίκους για την εικόνα εγκατάλειψης που επικρατούσε τόσο καιρό, επέλεξαν να δημοσιεύσουν 80 φωτογραφίες, αναζητώντας ψηφιακά «like» και επικοινωνιακά αντίδοτα στην έντονη δυσαρέσκεια.
Η συγκεκριμένη ανάρτηση, ωστόσο, αποτελεί έμμεση ομολογία αποτυχίας. Επιβεβαιώνει ότι η διοίκηση του Δήμου αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος, αλλά αδυνατεί να κατανοήσει ότι η καθαριότητα δεν είναι επικοινωνιακό εργαλείο, ούτε «θέαμα».
Είναι η βασική της υποχρέωση απέναντι στους πολίτες.
Μάλιστα, πρόκειται για μια υπηρεσία που οι δημότες πληρώνουν εξαιρετικά ακριβά. Σε μια εποχή πρωτοφανούς οικονομικής πίεσης, η δημοτική αρχή επέλεξε να αυξήσει τα δημοτικά τέλη κατά 20%, μετατρέποντας το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα σε μία από τις πιο ακριβές περιοχές του Λεκανοπεδίου.
Με αφορμή τις επικοινωνιακές αυτές φιέστες, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε τις βασικές αρμοδιότητες του Δήμου στην καθαριότητα:
- Συστηματική αποκομιδή οικιακών απορριμμάτων και ορθολογική διαχείριση του στόλου.
- Καθημερινός καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων, οδών και πλατειών.
- Ανάπτυξη της ανακύκλωσης και εφαρμογή προγραμμάτων διαλογής στην πηγή.
- Οργανωμένη συλλογή ογκωδών αντικειμένων και ηλεκτρικών συσκευών.
- Απομάκρυνση φυτικών υπολειμμάτων και προϊόντων κατεδαφίσεων (μπάζα).
- Συστηματικό πλύσιμο και απολύμανση των κάδων.
Καλό είναι τη δημοτική αρχή να σταματήσει τα διαδικτυακά «happening» και να επικεντρωθεί στην ουσία. Οι πολίτες δεν έχουν ανάγκη από φωτογραφίες που παρουσιάζουν το αυτονόητο ως κατόρθωμα.
Αν ο Δήμος επιθυμεί πραγματικά να αξιοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ας ξεκινήσει μια ουσιαστική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων για την ενεργή συμμετοχή των δημοτών!.
