«Κοτσαμπάσηδες» διοικούν την πόλη!
Τέλος στο "δωρεάν" ρεύμα: Συγκεκριμένα καταστήματα του Δήμου δεν πλήρωναν ρεύμα επί χρόνια.
Ο κ. Βρεττάκος, ενώ αύξησε τα δημοτικά τέλη, χάριζει ρεύμα και νερό!
Η "άγνοια" της διοίκησης δεν είναι δικαιολογία, είναι πολιτική ανεπάρκεια.
Δυστυχώς, αυτή δημοτική αρχή κάθε μέρα μας εκπλήσσει!
Τελευταίο της κατόρθωμα η αποκάλυψη από τον κ. Καμά ότι δημοτικά ακίνητα που μισθώνονται μέσω του ΚΔΒΜΙΙ δεν έχουν πληρώσει ποτέ ηλεκτρικό ρεύμα, επιβαρύνοντας το δημόσιο ταμείο.
Δηλαδή η δημοτική αρχή του Βρεττάκου χάριζε τα χρήματα για ηλεκτρικό ρεύμα στους ιδιοκτήτες τους! .
Παράλληλα ο ίδιος άνθρωπος αύξησε τα δημοτικά τέλη, ώστε να τα βγάλει πέρα ο δήμος και βεβαίως να πληρώνει τον λογαριασμό των καταστημάτων.
Βέβαια, κατά την προσφιλή του τακτική, και χωρίς να κοκκινίζει, δήλωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ότι δεν γνώριζε!
Ο. κ. Βρεττάκος ξεχνάει ότι είναι δήμαρχος 12 χρόνια, και το ελάχιστο που θα έπρεπε να κάνει ήταν να απομακρύνει από τις θέσεις τους όλους αυτούς που συμμετείχαν σ’ αυτό το «πάρτι», να τους καταλογίσει τα χρήματα που χάθηκαν από τα ταμεία του δήμου και να τους παραπέμψει στη δικαιοσύνη. Γιατί δεν το έκανε; Μήπως γνώριζε και ο ίδιος τι γινόταν στο αμαρτωλό ΚΔΒΜΙΙ 12 χρόνια και γι΄αυτό, για άλλη μια φορά, σφυρίζει αδιάφορα;
Η κακοδιαχείριση της Δημοτικής Περιουσίας, από ανθρώπους «άσχετους», οι οποίοι εισπράττουν κανονικά τους παχυλούς μισθούς τους, δεν μπορεί να συνεχιστεί! Δεν μπορεί να γίνονται κατασχέσεις χρημάτων από απλούς πολίτες και οι ίδιοι να απολαμβάνουν τα προνόμια που τους παραχώρησε ο κ Βρεττάκος!
Πέρα όμως από τον κ. Βρεττάκο η ευθύνη για εξυγίανση βαρύνει όλους τους δημοτικούς συμβούλους και τους ανήσυχους συμπολίτες μας που φιλοδοξούν να συμμετέχουν και νοιάζονται για την πόλη!
Η μη ξεκάθαρη θέση και τελικά ο ρόλος της πατερίτσας του δημάρχου κάθε φορά που ένα καινούργιο σκάνδαλο αποκαλύπτεται είναι ένα ανησυχητικό σύμπτωμα! Η θεσμική ατιμωρησία, οι πελατειακές σχέσεις, ο μη σεβασμός στους συμπολίτες που τηρούν τους κανόνες, πρέπει να εκλείψουν από τον δήμο μας.
Δυστυχώς ο δήμαρχος, για άλλη μια φορά, εξαπάτησε τους δημότες. Με τον μανδύα του αριστερού αγωνιστή και δηλώνοντας, χωρίς ίχνος ντροπής, ότι είναι ένας από εμάς, αποδεικνύει στην πράξη κάθε μέρα ότι είναι ένας από τους άλλους! Από τους άλλους που χρόνια τώρα κάθονται στο σβέρκο μας και βάζουν φόρους, μοιράζουν δημοτικό χρήμα με απευθείας αναθέσεις, χρησιμοποιούν το δημόσιο χρήμα για επιχορηγήσεις κατά το δοκούν, ρημάζουν την πόλη!