Ημερίδα της “Καθαρής Επιλογής” για το Πράσινο στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν τεχνικά και επιστημονικά τεκμηριωμένες εισηγήσεις:
Μενέλαος Γαρδικιώτης: Αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Λισαβόνας και πρότεινε τη μετατροπή του Όρους Αιγάλεω σε «Περιαστικό Δάσος» καθώς και την άμεση προώθηση προγράμματος αναδάσωσης.
Σταυρούλα Κατσογιάννη: Παρουσίασε σύγχρονες τεχνικές αστικού πρασίνου, όπως τις «πλατείες – σφουγγάρια», δάπεδα χαμηλής θερμοσυσσώρευσης και βιοκλιματικές λύσεις για κοινόχρηστους χώρους.
Σπύρος Ρίζος: Παρουσίασε ανάλυση των σημερινών και μελλοντικών αναγκών άρδευσης, με έμφαση στην εξοικονόμηση και επαναχρησιμοποίηση υδάτινων πόρων.
Χρυσή Παπαδημητρίου: Εξήγησε πώς μπορούν να αξιοποιηθούν το νερό της Ψυτάλλειας και η επεξεργασμένη λιματολάσπη, καθώς και την ανάγκη περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από νεαρή ηλικία.
Γιώργος Αποστολόπουλος: Παρουσίασε παραδείγματα από τον Δήμο Αθηναίων, όπως την φύτευση 8.000 νέων δέντρων, την αντιμετώπιση της κρίσης με τις μουριές και τη σημασία των μικροδασών.
Νικόλας Δρακόπουλος: Μετέφερε εμπειρίες από τον Δήμο Ιλίου, δίνοντας έμφαση στη συνεργασία με σχολεία, στις πράσινες στέγες δημόσιων κτιρίων και στις τεχνικές αντοχής του πρασίνου σε υψηλές θερμοκρασίες.
Μανώλης Καπάνταης: Τόνισε την καινοτομία της μελέτης του Παναγιώτη Χρηστίδη και την ανάγκη αναδάσωσης του Όρους Αιγάλεω.
Η ημερίδα κατέδειξε ότι: α. Το Πράσινο είναι κορυφαία προτεραιότητα., β. Η τεχνολογία και η επιστημονική γνώση δίνουν λύσεις., γ.Η πόλη χρειάζεται μονοπάτι συναίνεσης και συμπόρευσης, όχι διχασμούς.
Η «Καθαρή Επιλογή»
χτίζει μια νέα κουλτούρα
Διοίκησης
Γνώση – Συμμετοχή – Συναίνεση