Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας στις 27/04/2026, η παράταξή μας «ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ – ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ» έθεσε επιτακτικά το ζήτημα της άμεσης επιστροφής της διαχείρισης της Δημοτικής Περιουσίας από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ ΙΙ) στον κεντρικό Δήμο.
Η παρέμβασή μας βασίστηκε σε τρία συγκλονιστικά σημεία που εκθέτουν τη σημερινή Διοίκηση:
· Δωρεάν ρεύμα σε βάρος των πολιτών: Αποκαλύφθηκε ότι δημοτικά ακίνητα που μισθώνονται μέσω του ΚΔΒΜ ΙΙ δεν έχουν πληρώσει ποτέ ηλεκτρικό ρεύμα, επιβαρύνοντας το δημόσιο ταμείο.
· Μέθοδοι «Περιφρούρησης»: Καταγγείλαμε τη χρήση ομάδων «περιφρούρησης» σε διαγωνιστικές διαδικασίες, με στόχο τον αποκλεισμό άλλων πλειοδοτών και τη χειραγώγηση των διαγωνισμών.
· Θράσος και Απειλές: Είναι αδιανόητο επιχειρηματίες που λαθροβιούν σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος να απειλούν πολίτες και δημοσιογράφους που αναδεικνύουν την αλήθεια.
·
Η παραδοχή του Δημάρχου και η πολιτική ανεπάρκεια
Ο κ. Βρεττάκος επιβεβαίωσε την ύπαρξη δύο καταστημάτων που δεν πλήρωναν ρεύμα, προαναγγέλλοντας καταλογισμό ποσών σε βάθος πενταετίας. Ωστόσο, ο ισχυρισμός του ότι «δεν γνώριζε» καταρρίπτεται από τα ίδια τα γεγονότα:
1. Από το 2014 είναι υποχρεωτική η αναγραφή Αριθμού Παροχής στα μισθωτήρια και τις δηλώσεις Ε2.
2. Το 2017 έγινε ανανέωση σύμβασης, όπου η έλλειψη ήταν πασιφανής.
3. Το Ε2 του 2022 εμφάνιζε το ένα κατάστημα ως μη ηλεκτροδοτούμενο.
«Η επίκληση άγνοιας δεν αθωώνει κανέναν από τις πολιτικές του ευθύνες, ειδικά όταν αυτές συνδέονται με βαθιά πολιτική ανεπάρκεια.»